DOLAR42,4648% 0.04
EURO49,5416% 0.33
STERLIN56,4940% 0.66
FRANG53,0517% 0.35
ALTIN5.778,39% 0,58
BITCOIN92.478,544.289

Batman Belediyesi’nden iletişim başarısı! Tek tek ilgilendiler…

Yayınlanma Tarihi :
Batman Belediyesi’nden iletişim başarısı! Tek tek ilgilendiler…

Batman’da belediyenin hemşehrilerinin istek, talep ve şikayetlerini kayda geçtiği Alo 153 Çağrı Merkezi, 1 yılda 379 bin 198 çağrıya yanıt verdi. Yaklaşık 700 bin nüfuslu kentte bu başarı takdiri topladı. Çağrıların 59 bini ise başarılı şekilde sonuçlandırıldı.

Batman Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde 7/24 kesintisiz hizmet veren Alo 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların talep ve şikayetlerini hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Vatandaşlardan gelen başvurular anında ilgili birimlere iletilerek kayıt altına alınırken, sistemde bugüne kadar 60 bin 198 çağrı kaydı oluşturulduğu belirtildi. Bu çağrıların 59 bin 137’sinin sonuçlandırıldığı, bin 61 kaydın ise ilgili müdürlüklerdeki çalışmaların devam etmesi nedeniyle sürecinin sürdüğü aktarıldı.

WHATSAPP HATTI DA DEVREDE

Alo 153, kent sakinlerinin taleplerini hızlı, şeffaf ve takip edilebilir şekilde işleme alarak hizmet kalitesini her geçen gün yükseltirken, dikkat çeken bir diğer veri ise çağrı trafiğinde yaşanan yoğunluk oldu. 4 Kasım 2024 tarihinden bu yana toplam 379 bin 198 telefon çağrısına yanıt veren çağrı merkezi, bu çağrıları ilgili müdürlüklere yönlendirerek işlemleri tamamladı. Ayrıca, WhatsApp İhbar Hattı üzerinden gelen 3 bin 268 dilek ve talep de değerlendirilerek ilgili birimlere iletildi. Batman Belediyesi, iletişim kanallarını güçlendirerek vatandaşların her an ulaşabildiği, hızlı geri dönüş sağlayan bir hizmet anlayışını sürdürmeye devam ediyor.

YORUM YAP