Samsun’da 211 milyon TL’lik yatırımda sona doğru

Yayınlanma Tarihi :
Samsun’da 211 milyon TL’lik yatırımda sona doğru

Samsun Büyükşehir Belediyesi, şehir merkezinin atık su yükünü taşıyan ana hatta yönelik başlatılan 211 milyon 140 bin TL sözleşme bedelli Atık Su Kolektör Hattı inşaatında sona geldi.

Samsun Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü, kent genelinde altyapı yatırımlarını aralıksız sürdüren SASKİ, Atakum sahilindeki çalışmaların ardından bu kez şehir merkezinin en önemli atık su taşıyıcı sistemlerinden birini yeniliyor. Toplam 2 bin 450 metre uzunluğundaki hattın bin 950 metresi tamamlanırken, kalan bölümde çalışmalar yoğun şekilde devam ediyor

ATIK SU ALTYAPISI UZUN YILLAR HİZMET VERECEK

Çalışmalara Mert Irmağı kenarında bulunan Atık Su Terfi Merkezi (TM1) noktasından başlanırken, hattın Samsun İlçe Transfer Merkezi önünde sona ermesi planlanıyor. Önümüzdeki aylarda tamamlanması hedeflenen yatırımla birlikte şehir merkezinin atık su altyapısı uzun yıllar hizmet verecek modern bir yapıya kavuşacak.

“GELECEĞİN SAMSUN’UNU İNŞA EDİYORUZ”

Altyapının şehirlerin gelişimindeki en kritik unsurlardan biri olduğunu belirten Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Şehirler ancak güçlü altyapılar üzerinde sağlıklı şekilde büyüyebilir. Samsun’umuzun artan nüfusunu ve gelişen yaşam alanlarını dikkate alarak yatırımlarımızı uzun vadeli bir bakış açısıyla planlıyoruz. İlkadım’da yapımını sürdürdüğümüz bu kollektör hattı, şehir merkezimizin en önemli atık su taşıma hatlarından biri olacak. Bugünün ihtiyaçlarını karşılamanın yanında geleceğin Samsun’una da hizmet edecek kalıcı bir eser kazandırıyoruz. Amacımız; hemşehrilerimize güvenli, kesintisiz ve sürdürülebilir altyapı hizmetleri sunarken şehrimizi geleceğe daha güçlü hazırlamaktır” diye konuştu.

YORUM YAP