Giresun’da altyapı çalışmaları sürüyor

Yayınlanma Tarihi :
Giresun’da altyapı çalışmaları sürüyor

Giresun Belediyesi, şehir genelinde modern ve güçlü altyapı oluşturma hedefi doğrultusunda çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, Gaziler Mahallesi 159 nolu sokakta bulunan Gülpembe Hatun Öğrenci Yurdu önünde yaşanan ihtiyaç nedeniyle yeni kanalizasyon şebekesi hattı oluşturuyor. Bölgede devam eden çalışma kapsamında 150 metre uzunluğunda yeni kanalizasyon şebekesi imalatı gerçekleştiriliyor.

ALTYAPI GÜÇLENDİRME ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR

Yürütülen çalışmayla birlikte bölgenin altyapı kapasitesinin artırılması ve kanalizasyon hizmetlerinin daha sağlıklı ve verimli hale getirilmesi hedefleniyor. Çalışmaların tamamlanmasının ardından gerekli üstyapı düzenlemelerinin yapılacağı da bildirildi.
Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü yetkilileri, gelecekte oluşabilecek altyapı sorunlarının önüne geçmek amacıyla şehir genelinde ihtiyaç duyulan noktalarda altyapı yatırımlarının devam ettiğini bildirdi.

YORUM YAP