
Sincan Belediyesi Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi’nde anlamlı bir gün yaşandı. Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, özel gereksinimli bireyler ve aileleriyle keyifli bir piknik düzenledi.
Sincan Belediyesi bünyesinde hizmet veren, yemyeşil bir ortamda sıfır atık eğitimlerinin verildiği Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi özel misafirlerini ağırladı. Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, özel gereksinimli bireyler ve aileleriyle bir araya gelerek piknik yaptı. Başkan Ercan, misafirleriyle yakından ilgilendi, sohbet etti ve bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.

ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE ANLAMLI GÜN
Samimi bir atmosferde gerçekleşen etkinlikte özel gereksinimli bireyler ve aileleri keyifli vakit geçirdi. Başkan Ercan da vatandaşlarla sohbet ederek talep ve önerilerini dinledi. Doğayla iç içe gerçekleştirilen programda çeşitli etkinliklerle eğlenceli anlar yaşandı. Eko-Çiftliği gezme ve yürütülen çalışmalarla ilgili bilgi edinme fırsatı da bulan vatandaşlar desteklerinden dolayı Başkan Ercan’a teşekkür etti.

PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA RUHU SERGİLENDİ
Piknik programından duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Murat Ercan, “Özel gereksinimli kardeşlerimiz ve kıymetli aileleriyle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Birlikte geçirdiğimiz her an, paylaşmanın ve dayanışmanın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha gösteriyor. Sincan Belediyesi olarak her vatandaşımızın hayatını kolaylaştırmak, sosyal hayata daha aktif katılımını sağlamak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu güzel buluşmaya katılan tüm misafirlerimize teşekkür ediyor; sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum.” dedi.


