Karabük’te vektörel mücadele sürüyor

Yayınlanma Tarihi :
Karabük’te vektörel mücadele sürüyor

Karabük Belediyesi, yaz aylarında artan hava sıcaklıklarıyla birlikte çoğalan vektör kaynaklı risklere karşı ilaçlama çalışmalarını sürdürüyor.

Parklar, yeşil alanlar, dere yatakları, çöp konteynerleri ve haşere oluşumuna neden olabilecek noktalar düzenli olarak ilaçlanırken, larva mücadelesi de eş zamanlı olarak sürdürülüyor. Çevre ve insan sağlığına uygun ürünlerle gerçekleştirilen çalışmalar, belirlenen program dahilinde şehir genelinde devam ediyor.

İLAÇLAMA ÇALIŞMASI YÜRÜTÜLÜYOR

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, “Vatandaşlarımızın yaz aylarını daha rahat ve sağlıklı geçirebilmesi için ekiplerimiz sahada yoğun bir çalışma yürütüyor. Şehrimizin dört bir yanında ilaçlama faaliyetlerimizi aralıksız sürdürüyor, oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçmek için gerekli tedbirleri alıyoruz. Temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir Karabük için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz” dedi.

YORUM YAP