Sincan Belediye Başkanı Ercan’dan aşure ikramı

Yayınlanma Tarihi :
Sincan Belediye Başkanı Ercan’dan aşure ikramı

Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, bereketin, paylaşmanın ve dayanışmanın simgesi olan Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Sincan Belediyesi, Lale Meydanı’nda kurduğu stantlarda ilçedeki vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan ve eşi Emine Ercan da aşure kazanlarının başına geçti. Başkan Ercan hazırlanan aşureleri vatandaşlara tek tek ikram ederek gönüllere dokundu.

“BİRLİK VE KARDEŞLİĞİMİZ DAİM OLSUN”

Muharrem Ayı’nın hayırlara vesile olmasını dileyen Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, “Bolluk, bereket ve dayanışmanın bol bol ihsan edildiği Aşure Günü’nde hemşehrilerimizle bir araya geldik. Aşure ikramında bulunarak bu kıymetli Muharrem Ayı’nın bereketini birlikte paylaştık. Muharrem Ayı’nın tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyor; şehadetlerinin yıl dönümünde Hz. Hüseyin Efendimiz ile tüm Kerbela şehitlerini rahmetle anıyorum. Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi ve kardeşliğimizi daim eylesin.” dedi.

YORUM YAP