
Kastamonu Belediyesi vatandaşın taleplerine hızlı yanıt verecek ve saha çalışmalarına hız katacak yeni sistemi 153 Çözüm Merkezi‘ni duyurdu. Kastamonu Belediye Başkanı Hasan Baltacı’nın yakından takip ettiği, Çözüm Merkezi’ne entegre edilen yeni sistemle ilgili açıklamayı Belediye Başkan Yardımcısı Abdullah Burak Livan ve Koordinasyon İşleri Müdürü Arif Canbolat yaptı.
“HANTALLIĞI ORTADAN KALDIRIYORUZ”
Başkan Yardımcısı Abdullah Burak Livan yaptığı açıklamada, “Vatandaşların tüm talep, şikayet ve önerilerini Kastamonu Belediyesi sosyal medya hesapları, internet sitesi, Alo 153 ve WhatsApp hattı üzerinden iletilebilir hale getirildi. Kastamonu Belediye Başkan Yardımcısı Abdullah Burak Livan, “Yeni sistem ve altyapımız ile çözüm merkezimizi daha işlevsel hale getiriyoruz. Geçmiş dönemlerin hantallığından kurtarıyoruz.” ifadelerine yer verdi.
“TALEBİN TAKİBİ YAPILABİLECEK”
Koordinasyon İşleri Müdürü Arif Canbolat ise, “Kayıt edilen talepler ilgili birimlerdeki personellerimize hızla yönlendiriliyor ve her iş için daha önceden belirlenmiş olan yapım süresi başlıyor. Çalışma tamamlandığında vatandaşlarımıza SMS ile süreci takip edebilecekleri bir link gönderiyoruz. Bu link üzerinden talep sahibi vatandaşlarımız personellerimizin gerçekleştirdiği çalışmanın fotoğraf ve videosuna da ulaşabilecek.” dedi.
Taleplerine, şikayetlerine ve önerilerine hızlı geri dönüş almak isteyen tüm vatandaşlar Kastamonu Belediyesi Alo 153 Çözüm Merkezi, WhatsApp hattı (0 366 153 00 00), sosyal medya hesapları ve internet sitesini kullanabilecekler.