
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, kırsal mahalleler ve ilçe merkezlerinde içme suyu altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (ESKİ) ekipleri, İnönü ilçe merkezinde yürüttüğü çalışmalar kapsamında mevcut içme suyu depolarına ek olarak 25 metreküplük yeni bir depoyu hizmete aldı. Ayrıca 110 milimetre çapında polietilen borular kullanılarak 450 metre uzunluğunda terfi hattı imalatı gerçekleştirdi.

İÇME SUYU İLETİM KAPASİTESİ ARTIRILDI
Proje kapsamında 75, 110 ve 160 milimetre çapındaki polietilen borularla toplam 1170 metre uzunluğunda yeni içme suyu şebeke hattı inşa edildi. Tamamlanan yatırımlarla birlikte ilçenin içme suyu iletim kapasitesi artırılırken, altyapının daha güvenli, dayanıklı ve sürdürülebilir hale getirilmesi sağlandı.

“ALTYAPI YATIRIMLARINI KESİNTİSİZ SÜRDÜRECEĞİZ”
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce suyun yaşamın en temel ihtiyaçlarından biri olduğunu belirterek, “Kent merkezinde olduğu gibi ilçelerimizde ve kırsal mahallelerimizde de güçlü altyapı yatırımlarını sürdürüyoruz. Hemşerilerimizin sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişimi için çalışmaya, geleceğin Eskişehir’ini güçlü altyapılarla inşa etmeye devam edeceğiz.” dedi.


