Canik’te sağlık proje yarışmasında ödül heyecanı

Yayınlanma Tarihi :
Canik’te sağlık proje yarışmasında ödül heyecanı

Canik Belediyesi’nin ilçede gerçekleştirdiği “Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar” proje yarışmasında ödüller sahiplerini buldu.

Canik’te düzenlenen ve renkli anlara sahne olan “Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar” proje yarışmasının ödül töreninde öğrenciler, sağlıkta dijital dönüşüm, yapay zeka araçlarıyla kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerinde yenilikçi teknolojiler üzerine geliştirdikleri projeleri sergiledi. Gençlerin fikirlerine büyük önem verdiklerini belirten Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Bilgi, tecrübe ve yetenekleriyle rol model nesiller için çalışmaya devam ediyoruz” dedi.

YETENEKLER SERGİLENDİ

Yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için birbirinden özel etkinlikler ve programlar gerçekleştirmeye devam edeceklerini belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, “Canik’imizde gençlerimizi yarının dünyasına hazırlıyor, teknolojide lider nesiller yetiştirmeye devam ediyoruz. Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar proje yarışmamızla sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projelere dönüştüren gençlerimiz yeni bilgiler öğrenirken, aynı zamanda yeteneklerini keşfetme fırsatı buldu. Eğitim öğretim yılında olduğu gibi yaz tatili dönemi içerisinde gençlerimizi bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojiler ile ilgili etkinlikler ve atölye çalışmalarıyla bir araya getirmeyi sürdüreceğiz. Fikirleri ve yetenekleriyle birbirinden kıymetli projeler geliştiren tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum” şeklinde ifade etti.

ÖDÜL TÖRENİ DÜZENLENDİ

Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın Canik Macera Parkı’nda düzenlenen ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, Canik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Yusuf Celil Caner, Canik İlçe Tarım Müdürü Mehmet Gül, Canik İlçe Nüfus Müdürü İbrahim Kök ve vatandaşlar da katıldı.

YORUM YAP